16 juli 2011

Supersnälla (silver) Sara

Tänkte lite på det här med Sara Carlsson och köpet av en till ponny istället för häst. Meningen var att hon skulle köpa häst, men sen köpte hon ju en ny ponny (har jag fått ett säkert tips om). Och jag har ju lagt ut hans annons innan och dom skulle ha 54 000 för honom. Så dom har alltså inte gett allt för mycket. Jag tror att hon tänker rida till honom och sedan sälja honom dyrare och på det sättet kunna köpa en dyrare häst, det är min teori i alla fall. Varför skulle man köpa en c-ponny när man är 18 år och vill kunna tävla annars?




9 kommentarer:

  1. Jag tycker hon verkar supersnäll ^^

    SvaraRadera
  2. Jag känner inte Sara men tycker hon verkar vara supertrevlig, och jag tror inte att någon aldrig varit "taskig" mot sina föräldrar. Jag har visserligen aldrig (aldrig!) kalla mina för kärring, gubbjävel osv men visst har jag snäst ordentligt åt dem, men det gör inte mig till en dålig person för det.
    Alla har dåliga dagar, och det finns alltid folk som gör allt för att smutskasta andra så jag tror inte att du ska ta "Anonyms" ord alltför seriöst :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror att man kan vara sig själv när man är med henne :) Hon verkar jättesnäll!

    SvaraRadera
  4. TIPS! Kolla in detta: http://satilaryttaren.blogg.se/2011/july/visste-ni-att.html#comment

    SvaraRadera
  5. Det är sant! Jag känner henne också och jag vet också vem anonym är och det är sant till 100%

    SvaraRadera
  6. Asså jag umgås med sara lite grann och hon är verkligen inte sån som ni säger x)! Sara är världens skönaste(menar humorn) och snällaste människa! :D Och söt såklart! Hon vill inget illa menat mot någon. Hon är som alla andra. Blir man respekterad så är man snäll om inte så får man nog annan uppfattning

    SvaraRadera
  7. hur kan folket ens tro det är sant? xD

    SvaraRadera
  8. Jag känner henne inte heller, men läser hennes blogg. Tror att man får skaffa sig sin egna uppfattning om saker och ting, för vad man än gör, hur man än ser ut osv så uppskattas det inte av alla. Så är det och eftersom vi alla är olika och tycker & tänker olika så kan man egentligen inte tro att "såhär är det", för den och den sa så. För din uppfattning kan vara helt annorlunda.

    Så tycker och tänker jag, men jag vet att vissa därute har en helt annan åsikt om det hela... Såklart. ;)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!