16 juli 2011

JLV's planer

En läsare hade chattat med JLV på facebook och frågat lite om hur han skulle göra med ridningen osv. Om han ska lägga av helt, lägga det åt sidan eller hur han nu ska göra!

Här är två olika saker han skrev från olika tillfällen:

"Tack, blir glad när ni skickar sånt här. uppskattar det. Vill bara testa satsa på fotbollen 1 år, och se om jag verkligen blir något, som sagt jag bor på gård och rider ibland, tror jag kan ta upp ridningen om något år."


"Tack, saknar ridningen lite och tar nog upp den igen hoppas jag."


Jag hoppas verkligen att han kommer att ta upp ridningen igen någon gång i framtiden, han är ju otroligt duktig och kan nog gå riktigt långt!




































Jag tror nog att vi alla kan hålla med om att han är den snyggaste killen inom ridsporten också? ;)

1 kommentar:

  1. Måste säga att http://stylerider.blogg.se är nog snyggast (a)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!