31 juli 2011

Partyprissar är vi allihopa, allihopa, allihopa







6 kommentarer:

  1. Så jävla pinsam är du, som gång på gång gör likadana inlägg som de andra skvaller bloggarna pfft.
    Skämmigt värre.

    SvaraRadera
  2. tagit alla bilder från gangsterponnyn ju >:s

    SvaraRadera
  3. Måste säga att dessa inlägg är riktigt tråkiga. Hur många tonåringar festar inte liksom?! döööh, tycker inte det är något att bli förvånad över att de dricker vin, öl, cider eller sprit

    SvaraRadera
  4. asså dom e 17/18... hur gammal e du egentligen som tycker att det e fel att dricka om man under 18 ? asså dom flesta börjar ju det när dom e typ 15 och inte ens det är fel (tycker jag), så skriv om ngt intressant nästa gång

    SvaraRadera
  5. Alltså guud, håller med dom över :s
    skriv om något roligare, vem dricker inte lixom?

    SvaraRadera
  6. Asså skit i alla andra ;*
    you go girl!
    HAH, RUBRIKEN = KLOCKREN!
    HAHAH, :DDDDDDD

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!