31 juli 2011

Skånes blondin

Fick in ett tips av en tjej som ville uppmärksamma en känd blogg i Skåne. Tydligen har Emmy, som hon heter, varit en mycket duktig tävlingsryttare och haft fina hästar. Men jag fick slå mig på käften när jag såg hennes blogg. Herregud vilka fördomar jag fick.

 Jag skulle aldrig tro att hon red om jag inte såg mer ingående inlägg på hennes blogg. Så där fick jag en rejäl läxa! Skulle ni tro att hon red och höll på flitigt med hästar när ni skumläser hennes blogg?
Förövrigt en rolig blogg och hon verkar as go.


http://emmyalexandra.blogg.se

2 kommentarer:

  1. Nejj det skulle man verkligen inte kunna tro. Jag bor i samma stad som henne och hon ser alltid så bitchig ut, men folk som känner henne säger att hon är mega go, men jag vet inte..

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!