18 juli 2011

Fuck

En läsare skulle ta idolbild på Genne (teamsl), det här hände:

7 kommentarer:

  1. Måste bara säga att jag ÄLSKAR din blogg! Du uppdaterar ofta och trots att du har en skvallerblogg så är du aldrig elak. Skriver du något negativt så tycker iallafall att du gör det på ett bra sätt. Fortsätt så!! :D

    SvaraRadera
  2. hahaha va sköön :) tror vissa kommer tycka illa om henne nu men hallå hade hon inte haft en blogg hade inte en enda jävel brytt sig! tycker det var lite komiskt ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, så Genne!!

    SvaraRadera
  4. hej "ponnysanning".
    vet du när ponnyakuten börjar sändas i tv/på webben? Jag längtar

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, så jävla grymt Genne <3

    SvaraRadera
  6. Jag undrar också lite när ponnyakuten 'startar' faktiskt(:

    SvaraRadera
  7. Typ alla bilder som Sofia lägger ut som "idolbilder" är med folk hon känner.

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!