27 feb. 2011

Aggressiv?

Fick mig ett gott skratt när jag läste det här mailet:

Fyfan vad Linn är sjukt ful och helt äcklig och helt cpskadad. Hon skrek åt alla hennes blogg"vänner" att dom hade köpt fula saker. Sen så snorade hon vidrigt och pekade fuck you till Lovisa Munter. Hon kollade också snett på alla.


Haha! Herregud. Då jag också träffade Linn så är hon absolut inte sådan! Hon är sjukt snygg och verkar vara en riktig go tjej. Haha! Uppmärksamhet eller vad? Jaja, detta gjorde min dag!




2 kommentarer:

  1. Skriv inte dina egna åsikter om bloggare. Låt läsarna bedömma själva. Ett litet tips bara.

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!