27 feb. 2011

Slut på ridningen?


Det här lade Jacob Ling-Vannerus upp på hans bilddagbok (jacoblv). Är det som han säger? Svenskarnas hopp på att få mer killar till ridsporten (Zetterman Stars)? Han kommer antagligen satsa på fotbollen eftersom det är många sponsorer och lag som vill åt honom. Synd för oss! Snyggaste 15 åringen, eller vad säger ni? ;)

Tack anonym för tipset!


UPDATE: Tydligen var det någon som hade hackat sig in på hans bilddagbok. Några såg också han köpa hästsaker på Horse Show så troligtvis är det inte så :)

7 kommentarer:

  1. jag tror inte de, det är någon som hackat sig in på hans bdb och skrivit de, jag såg honom även på mässan där han köpte hästsaker till hans hästar, och till han själv!

    SvaraRadera
  2. Det var några som påstod att någon hade hackat hans bilddagbok, så det är inte säkert att det där är sant.

    SvaraRadera
  3. Måste bara säga att din blogg en den som är mäst värd att läsa av alla bloggar, sluta aldrig! :)

    SvaraRadera
  4. Han e min så bara håll käften !!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Är jacob 15?! HAHA,han ser ut som 10-11 nånting :o

    SvaraRadera
  6. OJ så rädd jag blev när jag läste det och inte såg Updaten på inlägget! Herregud! haha!

    SvaraRadera
  7. Mer skvaller om Jacob och Nicholai!!
    Är dom på G/kära i nån? Vad gillar dom för typ av tjejer osv :D

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!