29 jan. 2011

Minitävling

Jag väljer bäst motivering imorgon klockan 14.00

3 kommentarer:

  1. Vi är med :)
    Vi har alltid velat ha en sån "frågegrej" men aldrig efter flera ca 3 års försök på att få tag i en sån , så har vi aldrig lyckats :(
    men om vi skulle vinna och få en inbjudan hade vi blivit enormt glada , jag menar det verkligen!
    Vi hoppas på att vinna och att detta va en bra motivering !
    Ha det så bra / nrjhäst

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med :)
    Jag satsar bl.a. på min blogg att dela av mig av alla mina övningar och tips om det mesta i hästvärlden. Kan vara bra att underlätta med Bloggsvar istället för att läsare ska tröttna då det är ganska krångligt att skicka ett mejl så fort man vill fråga något.
    Det var allt från mig! :D

    SvaraRadera
  3. Jag är med.
    Jag har inte så mycket läsare på min blogg,men brukar ändå få massa frågor visa mailen och via kommentarer.Så jag tycker att det skulle verkligen underlätta att ha bloggsvar.

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!