29 jan. 2011

Shapemeup

Fick ett tips av en läsare. Om ni går in och kollar på http://shapemeup.se/bloggar så står det massor med kategorier och det finns en kategori som heter Ridsport. Där är bl.a Johanna Grant med.













Som ni ser så har jag ringat in en med rött. Det är en bloggare som heter Fatma. Hon bloggar om hennes d-ponny. Men den heter absolut inte Ragge. Så jag förstår inte riktigt varför Ragge är med på hennes profilbild? Johanna Grants och Annas bilder t.ex. är deras profilbilder. Så jag förstår inte.. Är det Fatma som vill ha fler läsare eller är det shapemeup som har krånglat till det? Eller är det något både jag och min läsare har missat?


Tack för tipset http://annastaaf.shapemeup.se/

2 kommentarer:

  1. haha, allt är helt missuppfattat.
    Jag var med i Lisas tävling om att få en utskriven bild, och jag sen ser jag att min profilbild kommit på Ragge, och shapemeup verkar inte kunna ändra, så allt är missuppfattat, skulle aldrig sno bilder eller liknanade, så det bara att shapemeup krånglat. ;)

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad som hände, men jag skrev mitt namn och det när jag skickade in tipset! :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!