30 jan. 2011

Rosanna

Rosanna(hastdiggaren) publicerade tidigt imorse om "förr i tiden". Hon skriver bl.a att det var lite kyligt ute för det var vinter och hon red på en lånehäst. Grymma Rosanna avbryter hennes ridlektion för att det är lite för kyligt om fingrarna.

Men sedan så kommer jag ihåg att jag sa till mamma att det var kallt om fingrarna! Och bara därför fick jag avbryta lektionen och vi åkte hem istället. Det kändes inte alls konstigt att man slutade för det.
Sen så tror jag inte jag red någon mer gång på den vintern faktiskt! Jag hade uppehåll för jag tyckte inte det blev roligt att rida när jag frös om fingrarna.



Sedan skriver hon att det även känns så nu. Haha!
Läs inlägget här


Brukar ni frysa på vintern? Och vad klär ni er i?

3 kommentarer:

  1. sv haha, a fast jag skrev att det är på en annan "nivå" nu. Jag bryr mig ju inte om jag fryser om fingrarna :p

    SvaraRadera
  2. Jag fryser ganska mycket men har mycket kläder ;)

    SvaraRadera
  3. Jag brukar frysa,väldigt mycket.
    Men brukar ha på ridbyxor,fast kanske strumpbyxor under?Eller så har jag utebyxor.

    Och en jacka,och ett par skor,och till skorna ett par minichaps.(Dock har jag köpt ett par Stella Polaris stövlar nu)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!