19 sep. 2011

Dagens failbild

Inskickad anonym.

4 kommentarer:

  1. Hejsan, super mysig blogg!/älskar headern/ Super fin häst!
    Nu startar bloggen TEAMNYRK upp! Där det handlar om två galna hästtjejer och deras hästar! Där vi skriver om tävlingar, träningar och allt som har med hästar att göra!
    Följ via bloglovin eller byta bildlänk?

    Felicia som tidigare kmr från www.feliciaorrstenius.blogg.se flyttar nu dit med Vendela!

    Följ våran otroliga resa här www.Teamnyrk.blogg.se!

    SvaraRadera
  2. vart tog uppdateringen vägen dååå ???

    SvaraRadera
  3. Hahaha <3


    //Carros Beauty, en skönhetsblogg full med tips.

    SvaraRadera
  4. bara jag som ser likheter?

    http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=527119

    http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=523587

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!