30 aug. 2011

Sant eller falskt? Hahaha..

Vet inte om jag ska skratta eller gråta och jag hoppas att ni tar detta som oseriöst. Fick detta som ett mail. Seriöst, tror du verkligen själv att Klara Skatts familj åker och kör över Areno för att han ska bli utdömd. Jo men tjena...

Hejsan!
Jag har hört en del skvaller när jag varit på tävlingar om klara skatt. B.la att under perioden Areno vägrade så ska de ha försökt köra över honom för att få honom utdömd. Vet inte om det är sant eller om det bara är skvaller, vem vet? Om det är sant tycker jag att det låter riktigt hemskt!

14 kommentarer:

  1. ALDRIG ATT KLARA SKULLE GÖRA DET !!!!

    SvaraRadera
  2. hahahahhaHHaAHAHAHA!!

    SvaraRadera
  3. Haha!! Det tror jag verkligen inte att Klara skulle göra :)

    SvaraRadera
  4. Du vet att du gör 99 inlägg per vecka va?? :D

    SvaraRadera
  5. Men gud... vem skickar in något sånthär egentligen..? Elakt.

    SvaraRadera
  6. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA , dagens !
    klart man gör så *host* eller inte xD

    SvaraRadera
  7. Haha never! Då säljer man ju hästen ist ? ;)

    SvaraRadera
  8. http://sonntags.blogg.se/2011/august/asikter.html#comment

    SvaraRadera
  9. Man måste vara bra kallblodig och psykiskt instabil för att göra en sådan sak. Så nej, tror inte att en hel familj lyckas vara såna, göra sådana saker och komma undan med det.

    SvaraRadera
  10. Det där är fan inget schysst skvaller alltså. Om nån skulle skämta så om min häst skulle jag bli totalt galen alltså. Man skämtar inte om sånt där. Jag har tyckt att din blogg varit väldigt bra stundvis. Men nu sjönk du totalt.. Fyfan alltså..

    SvaraRadera
  11. Angie... det var ju inte ponnysanning som "kom på" skvallret. Var någon som hade skickat ett mail. och ponnysanning tyckte det var idiotiskt

    SvaraRadera
  12. HAHAHAAH herregud vad omoget!!

    SvaraRadera
  13. Jasmine, det spelar ingen roll. Ponnysanning hade inte behövt lägga ut det. Ett vidrigt "skvaller" är det i vilket fall som helst..

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!