31 aug. 2011

Dagens fråga

Hur hittade du min blogg?

30 kommentarer:

  1. gangster ponnyn ;)

    SvaraRadera
  2. Hörde bara talas om den :)

    http://hoppfocus.blogg.se/2011/august/tavling-2.html

    SvaraRadera
  3. Min kompis tipsade om att din blogg var bra, och sen dess är jag kvar! :)

    SvaraRadera
  4. Via google. Sökte på hästblogg :).

    SvaraRadera
  5. Jag hittade din och gangsterponnyns blogg(innan den togs bort) från en annan blogg där en tjej skrev att hon ville ha tips på skvallerbloggar och då tittade jag på kommentarerna.

    SvaraRadera
  6. När jag var med min kompis så visade hon bloggen och sedan efter är jag fast :)

    SvaraRadera
  7. jag letade efter skvaller bloggar på google och du var den bästa :D

    SvaraRadera
  8. Att andra bloggar typ klaga på den hela tiden så kolla ja in den xd fast hade inte riktigt delade åsikter med dom för e fast i bloggen XD

    SvaraRadera
  9. Jag hittade den via en kompis som kollade på den när jag va hos henne :)

    SvaraRadera
  10. Tror att det var någon hästblogg som länkade olika skvallerbloggar. Det roligaste är att din blogg är den enda av de länkade som är kvar :)

    SvaraRadera
  11. Kanske på Dressyrmupparna? :) minns inte riktigt, så länge sen ;)

    SvaraRadera
  12. Kommer inte ihåg!:D Tror det va att nån annan blogg länkade el nå!:D// hopppmuppp.blogg.se

    SvaraRadera
  13. såg den hos Irama.blogg.se ^^

    SvaraRadera
  14. Min kompis tipsade mig :D

    SvaraRadera
  15. Du hade skrivit om bloggen Equiss någon gång, och då berättade de det i bloggen ;D

    SvaraRadera
  16. Min kompis kollade på en av inläggen, så jag la till dej bara :p

    SvaraRadera
  17. de var någon som skev på min blogg att jag var med på en skvaller blogg(Denna då Iörjan när du drev den TASKIGT ;)). Och dar därefter följt denna :D

    SvaraRadera
  18. någon länkade tror jag :P

    SvaraRadera
  19. åh gud det kommer jag inte ihåg, har följt den så länge :)
    iförsig kommer jag knappt ihåg hur jag hittade till en blogg som jag hittade samma dag, men jao... xD

    tror det var att jag hörde talas om den/någon länkade, det borde det vart :)

    SvaraRadera
  20. från en hästblogg, som dissade dig, för att du dissat dom, men det vasr då du hade den typ drun/gild/oranga headern ;)

    SvaraRadera
  21. Fick veta det efter du hade länkat till mitt inlägg. haha

    SvaraRadera
  22. sökte på google om det fanns några som skrivit om ponnyakuten 3 och då hittade jag din blogg, tyckte den va jättebra och sen dess e jag fasst:D

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!