19 juli 2011

Hjälp KanDeeDrawings

Hjälp Sandra Forsman att anmäla på rätt sätt! Kommentera detta inlägg alla häst människor för att hjälpa henne och framför allt hästarna hon såg:
 http://kandeedrawings.blogg.se/2011/july/utkast-juli-18-2011.html

..De kan inte röra sig fritt, det är över 40 grader i solen, det finns ingen skugga så långt ögat kan nå och inte en droppe vatten för dom att dricka. Ingen mat. De är så magra och de har stått där sedan i går och jag vet inte hur länge de ska behöva få stå där.. eller överhuvudtaget få ha det sådär.

12 kommentarer:

  1. hur kan man göra så mot djur :O
    stackars hästar! :(

    SvaraRadera
  2. så är det tyvärr allt för ofta i andra länder! dom har ju inte råd att ta hand om sina djur eller sig själva, vi i sverige har vant oss vid lyxen hästarna normalt får här

    SvaraRadera
  3. Jävla idioter som behandlar det underbaraste djuret på jorden så illa! Bura in dem!

    SvaraRadera
  4. Stackars hästar! :'( fyfan....

    SvaraRadera
  5. Stackars hästar!

    SvaraRadera
  6. Vilkar idioter! så kan man ju abra inte göra!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!