30 juli 2011

Dagens failbild

11 kommentarer:

  1. Shiit vad läskigt det måste vara att sitta på när hästen gör så:///

    SvaraRadera
  2. Stackars häst...

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du borde sluta ladda upp bilder som enbart är hemska!!

    SvaraRadera
  4. HAHAH men guuud :O

    SvaraRadera
  5. Den där bilden är på riktigt och det är jag som är i bakrunden!!! haha :pPPppPPPppPpppPP

    SvaraRadera
  6. amen herre gud! det är en failbild-alltså en misslyckad bild, jag tycker att man kan skratta åt att man lyckats fånga en rolig händelse på bild, oftast kommer ingen till skada,vf skulle man då skicka in bilden? och sånna här fail händer alla ibland, då är det bara kul att man kan skratta åt det tycker jag :D

    SvaraRadera
  7. Ser inget fail med att ryttaren drar sönder munnen på hästen...

    SvaraRadera
  8. HAHAHAHA, victor då... jag var med och ryttaren gör inget fel, hästen (victor) hoppade riktigt konstigt över just det hindret och ryttaren hängde inte riktigt med bara - eftersom... ja ni kan ju se själva hur han hoppade.. HAHA!

    SvaraRadera
  9. Hahaha. Skrattar åt flera kommentarer. Man ser ju att ryttaren inte ens drar hästen i munnen.
    Vad hade ni gjort i detta läge lixom?

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!