30 juli 2011

Chatroulette

Fick ett mail av Simon att jag kunde publicera mailet nu för att han ville se det så here we go:

Hej Ponnysanning!

Min kompis var inne på chatroulette för någon vecka sen och hittade en halvkänd bloggare, nämligen Simon Lindbäck (http://simon.lindbacks.com/)! Ville dock inte visa konversationen då de skrev nummer & msn till varandra men det började såhär:

Simon - tjenis penis :))
Kompis - hallå du ;)
Simon - ååålder ? :))
Kompis - 13 , dusj xp
Simon - 14 , najs 
Kompis - du bor i ?
Simon - MALMÖ förfaun !
Kompis - jag med ;)
Simon - ska vi ta ett ligg ikvl ? :)
Kompis - om jag vill !
Simon - får jag se bröst redan nu så jag vet vad jag har att förvänta mig ;))
Kompis - om jag får se snopp nu ;)
Simon - klart du får :))

Vad jag har fått höra av min kompis är att han blottade sig & hon detsamma, vilket jag dock inte tror är sant? Sedan bytte de nummer & min kompis träffade honom för 1 vecka sen, de ska sov över lördag till söndag i en stuga helt själva & jag vet verkligen inte vad som hände där & min kompis säger inget... Simon har inte haft ett seriöst förhållande sen han var tillsammans med Cornelia (http://taavlingsmupparna.blogg.se/) så han kanske är lite desperat. Riktigt äckligt utav bloggaren att gå in där och visa sin grej liksom och se sova över och kanske ha sex med någon han inte känner, ********!

Min kompis vågade inte skicka in detta eftersom hon driver en ganska stor blogg & hon ville inte visa sig på din blogg....

3 kommentarer:

  1. Tror inte heller att de e sant,

    SvaraRadera
  2. Ursäkta språket. Men vilket jäkla skvaller! Och om detta inte skulla vara sant. Vad skulle då Simon få för konsekvenser? Hur kan man publicera något sånt här? Jag förstår inte....ponnysanning vad håller du på med? Hur kan man.....

    SvaraRadera
  3. Oj,vilken av bloggarna är 13?!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!