27 juli 2011

Avundsjuka Lisa


Tack Johanna (stallkompisaar.blogg.se) för tipset!

10 kommentarer:

  1. hade också blivit rätt sur, men okej :)

    SvaraRadera
  2. fattar inte? :P
    vaddå linnea?

    SvaraRadera
  3. Det heter svartsjuk, inte avundsjuk!

    SvaraRadera
  4. varför skriver Lisa: Linnea?
    när tjejen som hade kommenterat hette Jennifer? X)

    SvaraRadera
  5. Asså är det bara jag som INTE kan kommentera på Nicholais blogg??? :O

    SvaraRadera
  6. har du sett detta inlägget isabella skrivit till linn?! :o

    http://isabellanilsson.devote.se/blogs/11246638/till-dig-.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  7. Isabella NIlsson skriver värsta inlägget om Linn Olsson:http://isabellanilsson.devote.se/blogs/11246638/till-dig-.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  8. Asså det är ju Jennifer som skrivit kommentaren och Lisa skrev:
    Linnea?

    SvaraRadera
  9. hade nt brytt mig, skulle tycka att det var roligt att jag hade en snygg kille!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!