27 juni 2011

Rsskvallers svar

Eftersom det var väldigt många som tryckte på "sant" på inlägget: Hemlighet #2 tänkte jag nu visa er Rsskvallers svar på vad hon skulle anmäla:

Rsskvaller: Jag ska försöka att inte göra en höna av en fjäder, om du inte blir riktigt orättvis, vilket jag inte tror att du blir.    
Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle anmäla, haha, kändes skönt att säga det bara, eller någonting.    Sen vill jag bara tillägga att meningen med min blogg är inte att såra någon, bara ta lite hårdare tag, om du förstår. Jag hoppas inte att jag har kört över någon, då det inte är meningen.  Är du snäll och håller detta utanför bloggen tillsvidare? :)

Mvh. RSkvaller

4 kommentarer:

  1. Det hör inte riktigt till inlägget, men jag ville bara säga att din skvallerblogg verkligen är bäst!

    SvaraRadera
  2. roligt att dressyrmupparna JÄMT dissat att itne ha snokrem och ha kvar flärpen ;).. när hon själv har de, haha!
    http://dressyrmupparna.se/bildminne/7158#comments

    SvaraRadera
  3. nicolai har lagt upp annonsen på bilbo nu http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=499740

    SvaraRadera
  4. http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=499740&inriktning=&typ=

    = bilbo

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!