25 juni 2011

Hemlighet #2

Avslöjade lite om vad jag och Rsskvaller hade haft kontakt om. Här är lite mer tisseltassel! Detta var i början av allting.

Rsskvaller:

Hej, tänkte bara fråga dig en sak.  Om det är "mig" du ska avslöja imorgon så tycker jag att du borde tänka om.
Tycker att det skulle vara lågt att förstöra så mycket för någon. Så avslöjar du mitt namn tänker jag anmäla, bara så att du vet.
Tack och Hej. 


Ponnysanning:
Det får du se. Men gör inte en höna av en fjäder. Det måste inte vara du! Förresten om du skulle anmäla så VAD skulle du anmäla?

Mvh Ponnysanning



Rsskvaller:













Vill ni se Rsskvaller's svar? Tryck sant!

3 kommentarer:

  1. Hejsan Ponnysanning. Jag tänkte bara säga att Sara carlsson har skaffat en ny ponny! Om den går igenom beskitningen förståss ^^ :D

    MVH Emelie

    OBS. Jag visste inte hur jag skulle kontakta dig utom kommentar :)

    SvaraRadera
  2. Haha har du sådan brist på skvaller att du är tvungen att skriva om det? guuud

    SvaraRadera
  3. jag var en av dom som ställde upp i TeamSL's gästbloggartävling, det var ett bra tag sedan dom startade den och den skulle ha slutat för många veckor sedan. Vad hände där, den är inte avslutad och ingen har fått gästblogga så vitt jag vet?

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!