27 juni 2011

Hjälper

Detta är absolut inget ni ska ta för vana. Undantag sker. Jag hjälper folk väldigt sällan, så bli inte ledsen om det är just dig jag inte hjälper.



Hej Hej. Jag har sett att du länkat till annonser någon gång och jag undrar om du skulle kunna vara gullig och länka till en ponny som jag rider för försäljning just nu? Skulle vara super snällt isånnafall!
 
Caramelle är en C-ponny, född 1997 och är en korsningsponny, troligtvis mellan islandshäst och haflinger. Jag har ridit, tränat och tävlat henne sen mars(?) 2011. Dom som äger henne vill sälja henne och vi har tyvärr inte plats i stallet från och med september och därför måste hon bli såld.

Caramelle är världens charmigaste ponny som alltid syns och hörs var hon är. Caramelle vill alltid stå i centrum och älskar beröm. Tillsammans har vi inte hunnit tävlat så mycket men tillräckligt för att hon ska ha lyckats placera sig. Hon är klockren LD/LC men snart även LB. Startad DM(LA) i år. Hon är även startad dressyr med godkänt resultat. I helgen kommer vi att delta i Lag DM i fälttävlan. Även där är hon en Pärla som alltid ställer upp!

Caramelle behöver dock en ryttinerad ryttare med hästvana föräldrar då hon är väldigt speciell(ibland för speciell). Hon kan enstaka gånger vara "hingstig" men har nästan helt vuxit ifrån det. Hon har mognat otroligt mycket det här halvåret och hon har bara blivit till det bättre!

Hade jag haft möjlighet skulle jag haft kvar henne men nu är ju inte fallet så, tyvärr...

Caramelle är en ponny som man aldrig glömmer efter att man sett henne en gång!

http://www.blocket.se/vastmanland/Maffig_C_Ponny_33560840.htm?ca=9&w=1

Mer info finns på min blogg -ungaryttare.blogg.se
 


3 kommentarer:

  1. http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=499740&inriktning=&typ=
    Bilbo's annons (Nicholai)

    SvaraRadera
  2. http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=499740&inriktning=&typ=

    bilbo :(

    SvaraRadera
  3. Bilbo ligger på annons :( http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=499740

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!