27 juni 2011

Bilbos annons

Nu är c-ponnyn Bilbo ute på annons. Han säljs för 300 000 och man får med en ponny med stort hjärta och mycket kunskap. En bästa vän för resten av livet?


Typ: C  -  Inriktning: Hoppning  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 1999 
Namn: Bilbo  
Bilbo är en fantastisk ponny med mycket stark personlighet och ett hjärta av guld.
Bilbo har hoppat SM och Balticcup med placering flera gånger och blev 3a i GP-ponnyn på Göteborg Horse show i år.
Stor publik och arena är inget nytt för honom.
Han är otroligt snäll i all hantering så som klippning, tvättning, lastning etc.
Mycket välmusklad och trimmad ponny i full tävlingskondition.
Säljes pga ryttarens längd och övergång till storhäst.
Många vinster och placeringar upp till MsvA hoppning. Har även stor erfarenhet av internationella arenor. Utbildad LA dressyr. Hoppar alla terränghinder. Video bifogas på senaste resultat. MsvB vinst 25/6-2011. Föräldrar ombedes ringa.
Pris   300 000 kr

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=499740&inriktning=&typ

6 kommentarer:

  1. synd att jag redan har en ponny och att han var dyr, annars hade åkt och provridit

    SvaraRadera
  2. inte ens värt att tipsa längre ju xd

    SvaraRadera
  3. Www.siiimplythebest.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Hoppas han får ett nytt bra hem lille Bilbo(:

    SvaraRadera
  5. Om jag hade pengar, skulle denna ponnyn vara min. Han är så himla fin!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!