31 maj 2011

Toaletten x2

Linn Ingvarsson från Dressyrmupparna skrev igår att hon alltid behöver gå på toa innan varje ridpass. Oavsett om hon är kissnödig eller inte. Bilden nedan är från hennes inlägg "10 saker du inte visste om mig". Detta publicerade hon runt 4*.

Elisabeth Ågren från Ponnyochryttare skrev igår att hon alltid behöver gå på toa innan varje ridpass och att det är som en tvångstanke. Bilden nedan är från hennes inlägg "trix i stallet, eller tvångstankar..?" Detta publicerade hon runt 10*.

* Jag bryr mig inte när dom publicerade det då båda kanske tar idéer från varandra vilket kan vara positivt. Grejen med detta inlägget var mer en kul grej att dom tyckte likadant.

2 kommentarer:

  1. Linn har sagt det massor av gången för under hela bloggtiden ;)

    SvaraRadera
  2. sån är jag också, skiiiiiiiiiiiiitstörigt hatar det riktigt mycket, men det skulle vara ännu värre att behöva gå på toa mitt under ridpasset haha :D bra blogg!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!