27 maj 2011

Frågetecken

Tack för bilden Felizia (http://showjumpers.blogg.se)

 

2 kommentarer:

  1. Alltså, personligen tycker jag inte det är nåt att vara stolt över, att komma med i ponnyakuten. Jag menar, för det mesta beror problemet på att de har köpt en ponny är för bra för deras ridnivå. Det är väl bra att de tar itu med problemen, men har de ens försökt lösa det själva/med hjälp av tränare?

    Kände bara för att säga det, eftersom det verkar vara allas största dröm, att få rida i tv. ^^

    SvaraRadera
  2. Asså de måste ju vara lastproblem för hon verkar inte ha några problem med ridningen.. Hon vann ju LBn och LAn. Men jag vet inget säkert så jag kan ha fel :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!