18 apr. 2011

Oneagaiin


Ni vet Onceagaiin som jag pratade om för en tid sedan? Hon hade en tävling som hon rent ut av lurade oss skiten på. Nu är hennes blogg lösenords skyddad och kan ni veta varför? Jo, för att en läsare (tack!) anmälde henne. Tyckte det var helt rätt då det är helt fel att göra så, man borde skämmas. Läsaren skickade mailet hon fick av blogg.se som en förklaring.

Första mailet:


Hejsan *********!

Låter ju misstänksamt det här.
Dock kan inte blogg.se ta ansvar för andra bloggares tävlingar.
Varje bloggare har ett personligt ansvar för vad som publiceras i bloggen.
Vi har heller ingen möjlighet att kontrollera i fall priserna skickats ut, då vi inte har en aning om vem vi ska kontakta.
Detta får du lösa privat med bloggaren.



-- 
Med vänliga hälsningar
Abuse
blogg.se
Andra mailet:

Hej *********!

Tack för din anmälan. Ärendet är nu hanterat.
-- 
Med vänliga hälsningar
Abuse
blogg.se
Rätt eller fel? (tryck falskt för fel och sant för rätt)

5 kommentarer:

  1. Jag kom 4-8 i den tävlingen och de stod att man skulle maila henne, så då gjorde jag de, Fick inget svar och jag mailade igen och frågade om de va en Skämt tävling?, Inget svar. Och då blev jag förbannad och skrev att de va omoget att göra så för att få flera besökare och sånt.. :P
    Och inget svar då heller, jag Kommentera på hennes blogg, för att hon kanske kunde svara på min blogg då jag vet att hon läser den, men inget svar..
    Patetiska Folk finns de ju :O ...

    SvaraRadera
  2. När man går in på Hanna Linders blogg (http://hannaliinder.blogg.se/) så kommer det upp en ruta om att man ska logga in på onceagaiins blogg. Står om lösenord, varför? är de kanske samma person som ligger bakom båda bloggarna?

    SvaraRadera
  3. bloggen är öppnad igen :D

    SvaraRadera
  4. Tänk att det har jag haft på känn väldigt länge!
    En så oseriös och klottrig blogg kan knappast lotta ut grej efter grej som är värt flera tusen, och i tidigare tävlingar har "vinnarens" blogg alltid varit precis nyskapad med typ ett inlägg.

    SvaraRadera
  5. GRYM BLOGG, Men det är onceagaiiin.blogg.se med tre st i:n som lurades inte onceagaiin. För onceagaiin med två i:n är juliette från första årets ponnyakuten. Tänkte bara säga det så ni inte anklagar fel blogg. haha! :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!