19 apr. 2011

Ingrids hemlighetsfulla ponny

Ingrid var ju väldigt hemlighetsfull vad gäller den ponny som hon har hittat och kanske är intresserad av att köpa. Jag kollade runt lite och hittade den ponnyn på en utländsk hemsida.



Om man klickar sig i på "ponies for sale" och sedan bläddrar ett par sidor så hittar man "Ingrids" ponny och lite info om den.

Här är lite info som stog om den:



For sale: Dressage pony
Age: 4
Color: Bay
Level: Saddle broken
Sex: Mare
Breed: Welsh
Height: 13.6 hh - 14.7 hh
Price: $ 1.800-3.000

Name:Stal Ysselvliedt




Tack så hemskt mycket www.hannnss.blogg.se! :D

3 kommentarer:

  1. Ponnyn heter inte Stal Ysselvliedt, utan det är kontaktpersonen.

    SvaraRadera
  2. vad taskigt att skriva ut vart man hittar den där ponnyn! hon skrev ju själv att hon inte vill skriva så mkt om den!

    SvaraRadera
  3. Håller med Jennifer & Cecilia..

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!