23 apr. 2011

Nicholais ex?

Nicholai avslutade nyss sin tävling om Jacson schabraket. När man går in klickar på vinnarens länk så kommer man till inlägget där hon skriver att hon är med och tävlar "hos sin drömkille". Bläddrar man ner till kommentarerna får man syn på det här:






Tydligen då Nicholais ex. Men vem kan det vara? Är det någon som har koll på det?

Här är inlägget där kommentaren finns: http://rilfarna.blogg.se/2011/april/jag-ar-med-tavlar-om-ett-schabrak-pa-min-dr.html#trackback

Tack för tipset Erica!

3 kommentarer:

  1. Jag känner 2st han hr varit tsms med men har ingen aning om han haft några mellan och efter dem...

    SvaraRadera
  2. Under GHS i år så var han tillsammans med en tjej som heter Amanda Månsson, hon bor i Jönköping. Det var ju ganska nyligen.. :)

    SvaraRadera
  3. Martina Wallentin från Skåne är hans ex ;).

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!