23 apr. 2011

Equestrianguys

"Hejsan!
Jag tänkte kolla med dig som verkar ha lite koll, Equestrianguys, Erik och Pontus alltså... De la ju ner deras blogg för ett tag sen, eller tog åtminstonde en paus. Jag kikade in på bloglovin och kollade vilka som låg i topp osv, där ligger dom som 10 (se bild), tänkte då bara gå in och kolla och såg då att bloggen verkar vara helt borttagen?
Vet inte om du tar dehär som tips på skvaller eller så, men ändå.. Tänkte mer kolla... Vet du dessutom om Erik har någon egen blogg? Vet ju att Pontus har, den följer jag, men ja.. haha :)"







Hejsan. Anledningen att du inte kommer in på deras blogg är för att dom har tagit bort deras egna domän eftersom dom aldrig bloggar där. Då förstår man ju att dom inte vill slösa pengar på det. Men om du prövar på deras gamla domän kommer det upp. equestrianguys.blogg.se. Om Pontus har en blogg, det vet jag faktiskt inte. Har sökt runt lite men hittar inget resultat. Tror vi får vänta ett tag så kanske han startar en blogg med tiden, eller så kanske dom startar en tillsammans igen. Vem vet?



4 kommentarer:

  1. pontus har ju www.pontuslidsell.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Vet du inte att Pontus driver en blogg? :o
    Pontuslidsell.blogg.se
    Oj, trodde att alla hade koll på den?

    SvaraRadera
  3. Hihi, lagom random men jag känner typ Erik Askered (a' :D

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!