1 apr. 2011

Lurade?

Igår lottade Lovisa och Heidi ut vinnaren till deras tävling. Så här stod det under inlägget:



Gick in och kollade på bilddagboken  och först och främst var det google bilder nästan överallt. Sen gick jag in och kollade om hon var med och tävlade. Och vad ser jag där? HON ÄR INTE ENS MED OCH TÄVLAR OM ETT SCHABRAK! 

Om ni går in på tävlings inlägget där man anmälde sig och trycker på Ctrl+F så kommer en sök ruta upp i hörnet. Sök på Sofia. Vad hittar ni då? Hittar ni fianimrod på Bilddagboken då?

Vad säger ni? Är det SANT ELLER FALSKT?`(klicka falskt för att L och H ljuger och klicka roligt om tävlingen och vinnaren var "riktig")

5 kommentarer:

  1. Hur duktig är du på research?
    Den 22 Mars har hon skrivit "tävling hos min favoritblogg lmochhb.blogg.se
    kolla den"
    Och tävlingsbilden..

    Sant säger jag.

    SvaraRadera
  2. Gå in på 22 mars på hennes bdb, så hittar du bilden:)

    SvaraRadera
  3. jag tror att jessiejump gjorde samma sak med sin tävling om kingslandjackan. Den som vann hade bara skrivit några få inlägg och har inte uppdaterat sedan vinsten, vilken sammanträffande va? ;)

    SvaraRadera
  4. Hej:)

    Jag har undrat en sak ganska länge, vet du vad Linn (Dressyrmupparna) sålde sin Braven för?:)

    SvaraRadera
  5. Hej Ponnysanning!

    Vill bara påpeka att Fia/Sofia är anmäld som Fia till tävlingen, men vi skrev ut hela hennes namn :) Om bilderna är från Google eller ej kan inte vi stå för, då vi bara dragit vinnaren.

    Var gärna med om tävla i vår nya tävling där du kan vinna ett swarovskiskärp.

    Mvh. Lovisa Munter, lmochhb.blogg.se

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!