1 apr. 2011

Fay

Jag skrev ju för ett tag sen vem det var som vann hästen Fay under Göteborg HorseShow. Och det var då alltså Matilda som vann denna grymt fina häst! I vilket fall som helst har hon nu bestämt att inte behålla henne. Hon skriver såhär:


2011-03-31
13:34:00

BESTÄMT ANG. FAY!

Nu har vi bestämt oss...
Vi ska ej behålla fay, tråkigt nog..
Vi kommer därför att "sälja" henne istället, kan säga att hon kommer komma på ett riktigt bra ställe iallafall.

Anledningen är den att jag inte känner mig redo att gå upp på storhäst än, då jag inte vill missa mina ponny-år som sägs vara riktigt viktiga!
Sen är det också så att Fay mer är en dressyrhäst och jag satsar på hoppning, och eftersom att vi vill att hon ska få utveckalas och göra det hon är mest lämpad för så känns detta bäst.

Det blev kanske inte så som man hade hoppats, men hon kommer få det riktigt bra.
De som ska köpa henne har även sagt att vi får komma och hälsa på när vi vill samt rida henne.

En ledtråd: Hon ska stå kvar i Skåne.
Så i sommar när vi ska på ridlägret så skall vi hälsa på henne ♥



Inlägget kan du läsa här!
 

1 kommentar:

  1. Lite tråkigt att dom var med i utlottningen, när dom inte ens hade tänkt behålla hästen. För det fanns ju väldigt många andra som ville vinna denna fina hästen..

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!