2 apr. 2011

Lisa mm.

Hejsan fick precis syn att på http://www.ostadkulleridlager.com/ så står på startsidan det rätt långt ner efter "hoppträning för Tobias Grönberg." 

Tack till alla underbara Funktionärer
för toppen div.1 tävlingar här på
Östadkulle Ridcenter

Vår målsättning är nådd, vi är i Eliten 2011

Grattis !!!
till Elitplatsen 2011
till Östadkulle Rk's hopplag
Lagledare Alexandra v B Hollesen
Lisa Mellert på Nibes Alladin
Felicia Adolfsson på Heysel
Anni Refstange på Enya
Betty Hallengren på Fires Tim
Nicholai Hollesen på Bilbo

Jag visste inte att dom red i samma lag inte heller att Lisa rider Nicholais gamla ponny!

 Tack Maria!

3 kommentarer:

  1. Här finns en filn när Lisa & Nibe´s Alladin vinner en L:A:
    http://www.youtube.com/watch?v=8y4YAVmaTaI

    SvaraRadera
  2. Det var ju förra året

    SvaraRadera
  3. Nicole åker på mönstring för östgötateamet i hoppning idag, och jag tror att hon kommer komma med faktiskt :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!