1 apr. 2011

FINALISTERNA

Här kommer finalisterna till tävlingen där man kan vinna ett gästinlägg. Nu är det ERAN tur att rösta. Man får rösta endast en gång på varje bild (jag har ett program där man kan se ip-nummer. Bara onödigt att rösta 2 gånger..), alltså kan ni rösta på flera bilder men bara en gång på varje bild. 






















1. Jessica (IJWTBY)




2. Eleonor (hastoridverksamhet)



3. Mimmi (horsepics)



 4. Tazy (ronnaryttarna)



5. Theres (enbuskes)


RÖSTA PÅ NU! RÖSTNINGEN AVSLUTAS 10 APRIL (Ett tips för att få fler röster är att länka detta inlägget på eran blogg/hemsida etc.)

25 kommentarer:

  1. Vad roligt att jag kom med!

    Fotona fungerar dock inte för mig!

    SvaraRadera
  2. Nummer 2. Eleonor. Såklart! :)

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på Eleonor (nr 2)! :D

    SvaraRadera
  4. Röstar såklart på numer 5 Theres! :-D

    SvaraRadera
  5. elenor (nr 2) får min röst

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!