23 apr. 2011

Deltagarnas bloggar

Efter önskemål från läsare lägger jag upp vilka från ponnyakuten säsong 1+2 som har bloggar!

Säsong 1
Olivia & Fenix - Skriver dock aldrig längre men hon har den iaf!


 Isabelle & Pongo - Driver den tillsamans med Sabina och Kine som säkert alla vet!



























Juliette & Pedro - Dock ingen hästblogg längre då Pedro tyvärr fick tas bort för några månader sen.



Julia & Jamba - En ganska nystartad blogg. Dock skriver hon inte så mycket.


Säsong 2:
 Viktor & Fenja - Dock inte Viktor som skriver, men man får ändå följa med och se bilder osv.



 Nicholai & Bilbo - Jag tror nog att alla känner till den här bloggen nu, haha!





Olivia & Lester

Det är dom jag har koll på, kanske finns det någon mer?

5 kommentarer:

  1. Sista chansen att vara med i tävlingen om en snygg jacka ifrån Mountainhorse!
    http://camillahastskotare.blogg.se/2011/april/tavla-om-snygga-klader-ifran-mountainhorse.html

    Även påskäggsjakt på bloggen!
    http://camillahastskotare.blogg.se/2011/april/var-med-pa-paskaggsjakt-i-bloggen.html

    SvaraRadera
  2. varför fick dom ta bort Pedro?..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han hade gaffelbensskada som bara blev värre, och han fick det även i andra frambenet också, då gaffelbensskada i båda fram som inte blev bra! R.I.P Pedro

      Radera
  3. tack så mycket, det var mitt tips!

    SvaraRadera
  4. olivia har sålt lester nu till en tjej jag känner. men han har det bra, jovisst ;)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!