21 apr. 2011

Ang. inlägget om faketävlingar

Fick in ett mail av Eleonor där hon skriver att hon konfronterade Kajsa ang. hennes bloggtävling som många tror är fejk. Eleonor konfronterade henne genom att fråga om hon tycker att det är okej att lura och ge människor falska förhpoppningar. Och såhär svarade Kajsa:







kan svara med en gång till dig !

Det är absolut inte okej, att lura folk. därför har jag startat en ny tävling där jag kommer ´låta vinnaren g-blogga, för att visa att jag inte lurar !

Och det med att sofia ej skrivit mer än sitt namn kunde jag ej göra nåt åt ! men hoppas hon hör av sig..


Sen skrev även Kajsa såhär på sin blogg:















Vad tror NI? Lurar hon eller är det en riktigt tävling? Kom igen nu, vill höra era åsikter!

6 kommentarer:

  1. jag tror inte det är nån riktig tävling :)

    SvaraRadera
  2. Särskilt när hennes nästa vinst är en prydnadshäst som hon dammat av o påstår är värd 1.600 kr...

    fortsättning följer..!

    SvaraRadera
  3. Detta är helt logiskt en fejktävling. Hon kan inte välja en vinnare som inte lämnat mejladress. Vem som helst kan mejla och låtsas vara Sofia A ;)

    SvaraRadera
  4. man kan juh bara skriva själv en g-blogg så jag tror som allaandra tävlingar utan sponsor att den är fejk :P

    SvaraRadera
  5. Kunde hon inte bara dra en ny vinnare i sånna fall? ;)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!