29 mars 2011

Western

Denna fråga fick Linn i sin frågestund:

Har du någonsin tävlat något mer än dressyr?
Ledsen om ni kanske har skrivit om de i ett annat inlägg.

Förut vägrade jag att tävla dressyr och jag var hoppryttare så ja jag har tävlat i andra grenar än dressyr. Upp till regional LA i hoppning och lag-SM i fälttävlan. Sen har jag även tävlat western och hunting med vinster och placeringar.

Ja så tydligen har hon det! Det visste jag inte. Jag visste att hon har tävlat fälttävlan och hoppning men western och hunting hade jag ingen aning om! Det var lite roligt att veta. Och att hon har gått från hoppryttare till dressyrmupp och att hon VÄGRADE tävla dressyr visste jag inte heller!



5 kommentarer:

  1. om du kollar bak i arkivet har hon skrivit det ganska många gånger :P

    SvaraRadera
  2. Hon har bara tävlat det en gång på morganriks (mer uppvisningstävling), eftersom braven är halv morganhäst ;)

    SvaraRadera
  3. Då kan du inte ha kollat bloggen så mycket :P

    SvaraRadera
  4. hon tävlade i western under morgan-riks på Braven, inte annars :p

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!