29 mars 2011

Inte det jag eftersträvar

Fick in ett mail av en tjej som hette Elin. Hon skrev "Har 14/15 åriga Nicole glömt bh'n hemma i Norrköping eller?". Hon bifogade även en bild som jag inte tänker publicera här. Hur tänker man? Är ni verkligen helt besatta av att göra folk ledsna? Jag vill inte sitta här och kritisera om Nicole ha BH eller inte. Vem bryr sig? Har inte du gått runt utan BH eller? Sluta var så himla ytlig och fokusera på den inre vilket Nicole verkar ha mycket gott om. Punkt.

6 kommentarer:

  1. Du är så bra, jag älskar din blogg för du lyckas att skriva roligt skvaller UTAN att trycka ned någon! Fortsätt så! <3

    SvaraRadera
  2. riktigt bra skrivit!!!
    håller helt med dig!

    ps, tack till en jätte bra blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Din skvallerblogg håller bra nivå och oftast bra kvalitet på skvallret, sånt där är bara helt totalt onödigt att skriva om, folk som roar sig åt sånt kan inte ha alla hästar hemma...

    Fortsätt i samam stil, din skvallerblogg är den som helt klart levt längst någonsin och fortsatt vara populär! :)

    SvaraRadera
  4. Vad är det för vidrig mäniska som bara kommer på att skriva en sån sak och bara att leta reda på en sån bild , bara det visar ju att det är fel nägonstans på denna "Elin".
    Heder till dig som inte publicarade den

    SvaraRadera
  5. Skitbra blogg! Din blogg har stil! Inte elak utan bara bra skvaller som är intressant att läsa om. Inte undra på att din blogg är sveriges största skvallerbogg!

    SvaraRadera
  6. vad heter bloggen? /nicole

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!