14 mars 2011

Satsande ponnyryttare

Vad är detta Jacob?

http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=458353




Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Fälttävlan  -  Födelseår: 2011  
SATSANDE PONNYRYTTARE SÖKER LÄROMÄSTARE – FÄLTTÄVLAN
Detta blir mitt sista ponnyår. Jag skulle därför vilja låna en storhäst att rida parallellt. Jag tränar och tävlar min D-ponny i hoppning och fälttävlan. I år har jag blivit nominerad till landslaget i fälttävlan. Rider regelbundet för tränare i alla tre disciplinerna. Jag söker en häst, som är stadig i 90-100 klass i fälttävlan. Referenser kan lämnas. Telefon: Ryttare: 0768 56 45 22 Mamma: 0733 16 18 56
stadig 90-100 klass fälttävlan, 115 hoppning
Pris  3 000 kr

9 kommentarer:

  1. Som vissa har sett ska ju lovisa och heidi starta en blogg tsm! Dock får vi ju inte reda på vad den heter men jag vet!

    http://lmochhb.blogg.se/
    För er som vill kolla!
    Ganska få som vet om & ett bra skvaller :)
    btw- för er som inte visste fyller JAG & Johanna gb år på fredag :D

    SvaraRadera
  2. Haha? detta är ju inte hans sista ponnyår? bara internationellt & sånt ju :P

    SvaraRadera
  3. Vad är det för fel på att han letar häst? :o

    SvaraRadera
  4. Jag tror att den är fejk, eftersom bloggen är utskriven, det gör den oseriös.

    SvaraRadera
  5. Ny skvaller och utrustnings blogg!

    SvaraRadera
  6. gå gärna in och svara på min undersökning om hästbutiker på internet skulle va jättesnällt =)

    http://sportryttarn.blogg.se/2011/march/rad-fran-er-lasare.html

    ha en bra dag

    SvaraRadera
  7. Vad gör det att han söker en häst? Det är sista året för honom att rida ponny Internationellt och eftersom han satsar stort så behöver han nog detta året med att träna upp sig med storhäst med :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!