23 mars 2011

För liten ponny?

Fick in ett lite komiskt mail av en anonym läsare där det stog lite om att Nicholai tydligen brukar redigera sina bilder så att han ser mindre ut än vad han är. Hm, det tror jag inte riktigt på då jag själv sett Nicholai rida Bilbo och jag tycker absolut inte att han är för stor för honom.

I mailet var den här bilden bifogad. Personen skriver att ingen tidigare sett bilden och att det är Nicholais verkliga storlek. Jag misstänker dock att personen har redigerat den, en aning..

Haha, tror ni verkligen att Bilbo är  smal..?


30 kommentarer:

  1. Den är redigerad ! xD

    ser man på långa håll! :D

    tror inte heller att Bilbo har ett så missbildat bakben..

    SvaraRadera
  2. den måste va jätteredigerad, om man kollar på bakdelen på hästen så ser man det

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG , NU DOG JAG PÅ RIKTIGT XD
    HAHAHAHAHAHAH FYFAN VILKEN BILD , HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA XD

    SvaraRadera
  4. haha, patetiskt försök att få uppmärksamhet? xD ganska tydligt redigerad ja.. (och jävligt dåligt..)

    SvaraRadera
  5. hahahha döööör

    SvaraRadera
  6. haha, den personen har redigerat Bilbo smalare och mindre, och Nicholai är inte alls så stor. Han har för stora och för långa ben.. komiskt :p

    SvaraRadera
  7. HAHAHAHAHAHAHA snygg bild... jag dör va fult!!!

    SvaraRadera
  8. haha, han är väl knappast så lång elr? ;)

    SvaraRadera
  9. den där är ju redigerad :p det ser man ju :p

    SvaraRadera
  10. Hhahahahah xD härlig redigering där ja!

    SvaraRadera
  11. Hahaha inte liiite redigerat heller ;P även om nicholai är lång så är han inte för lång för att rida Bilbo som bär upp ryttare såpass bra :)

    SvaraRadera
  12. de va bland det roligaste jag sett!!!

    har du märkt att rss skvaller härmar min/elevating med design färgerna?? först grön sedan blå med samma mönster nstan!

    SvaraRadera
  13. Riktigt failad redigering!

    SvaraRadera
  14. Haha fan den där bilden är grymt redigerad -.- xD

    SvaraRadera
  15. Hehe bilbo ser ut som en b-ponny på den bilden:)

    SvaraRadera
  16. För det första så är huvudet skitstor på bilbo så man ser direkt att kroppen på honom är redigerade! Dock kan längden vara sann då han är väldigt lång (172 cm) men det ser lite överdrivet ut.

    SvaraRadera
  17. & hon har misssat en sak!
    det måste va ett ben på andra sidan oxå!

    SvaraRadera
  18. Så smal ser inte klokt ut huvudet blir för stort xd

    SvaraRadera
  19. Haha bilden är ju superredigerad.. Bilbo är en krallig häst ;)

    SvaraRadera
  20. den där har han själv lagt upp på hans blogg!
    och den såg ut sådär då också men den är vell knäppt från fel vinkel? för han ser inte ut så på någon annan bild eller film och jag har också sett honom i värkligheten och han ser inte så stor ut på honom !
    fast hon borde ha redigerat magen på bilbo lite för så ser han inte ut på den bilden

    SvaraRadera
  21. haha, något redigerad bild. Snacka om undernärd häst ;)

    Han har ju själv lagt ut originalet på sin blogg:
    http://nicholaihollesen.blogg.se/2011/march/lol.html

    SvaraRadera
  22. Haha, vadå redigerad? xD


    www.oliviawestern.blogg.se

    SvaraRadera
  23. HAHAH så dålig xD

    SvaraRadera
  24. Men gud va fail! Man ser ju att denna bilden verkligen är redigerad. Patetiskt!

    SvaraRadera
  25. Någon har för lite fritid, uppenbarligen.. Bilden är uppenbart redigerad. Hästen ser ju ut som en leksak under honom. Suck. Och Nicolai ser helt oportionerlig ut i kroppen..

    SvaraRadera
  26. Stämmer bilder överrens med verkligheten är det absolut inte lämpligt att ha en sådan liten ponny.

    Om bilden är redigerad eller inte är svårt att avgöra. Det är bildredigering på hög nivå om så är fallet. Svårt att veta, men nyfiken på hur det faktiskt är. Dags för er att göra lite detektivarbete?

    SvaraRadera
  27. Jag håller själv på med photoshop (är dock ingen expert) men det syns klart och tydligt att denna bild är redigerad, och det är så (ursäkta) fult redigerat så ingen kan ju gå på det :P

    SvaraRadera
  28. HAHAHAHAHAHHAH, dagens där asså ! ;)

    SvaraRadera
  29. Haha xD Synns att den är redigerad:D

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!