21 feb. 2011

Sprider

Fick in ett mail av en tjej som heter Therese. Hon bad mig hjälpa henne med att sprida denna texten som är nedan. Självklart ställer jag upp på detta! Tycker att ni andra också borde göra det :)


HJÄLP TILL ATT SPRIDA... Jeanette har haft inbrott i sin bil söndagen den 20 Feberuari på Åstorps ridhus och alla biljetter till Göteborg Horse Show och hennes börs har blivit stulna. Håll koll på alla sidor om det säljs biljetter och kontakta då Jeanette. 60 biljetter till fredag, heldag sekt T rad 5-12 handlar det om. Ring Jeanette om ni ser någonting 070-6043767



1 kommentar:

  1. Måste blivit fel på 60 biljetter om de gäller plats 5-12? eller? :P

    Hoppas tjuven (o biljetterna) hittas.
    / Eleonor

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!