21 feb. 2011

Linn Ingvarssons "hemliga träns"

Linn har fått många frågor om vart hon har köpt sitt senaste träns men har vägrat att berätta. Så fick jag ett mail idag där det stod:


Hej Ponnysanning!

Vet att många undrar vart Linn ( Dressyrmupparna ) köpt sitt senaste träns, som hon inte vill berätta.

Jag råkar veta exakt vart ifrån det kommer. Linn har köpt det på Tradera och det är ett Gold Medal Apollo, ursprungligen från hööks
( det går inte längre att köpa där).


Så ja, här har ni svaret, ni som vill veta! Hon har alltså köpt tränset på Tradera (kanske därför hon inte ville säga det?). Anledningen till att personen som tipsade visste detta var att hon också velat köpa tränset men Linn hann före.




























Vill även passa på att tillägga att jag tycker att QP har blivit riktigt snygg!


2 kommentarer:

  1. men paööa att man bryr sig om var hon köpt ett träns! ? ;P

    SvaraRadera
  2. Faktiskt, så har hon nämnt vart tränset kommer ifrån tidigare i bloggen. Vid en kommentarsfråga där den skriver att "Tränset på hööks inte föll mig i smaken" så skriver hon att hennes träns faktiskt är ifrån hööks. Vet dock inte om det gäller samma träns?

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!