23 feb. 2011

Mikaela och Rosanna

Snygga systrarna Zimdahl vet alla om! Rosanna och Mikaela. Fick in ett tips från en anonym läsare som hade kollat runt lite på beroende framkallade sidan Facebook. Hon gick in på systrarnas loggar och upptäckte att Rosanna och Mikaela inte var vänner på Facebook. Jag gick in och kollade för säkerhetens skull och såg inte detta heller. Varför tror ni inte att dom är vänner på Facebook? Vill dom helt enkelt inte blanda in familj i Facebook (vilket jag inte heller vill..)?






















Snygga Mikaela som förövrigt är en duktig ryttare!

1 kommentar:

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!