18 feb. 2011

jessiejump.blogg.se

Klickade in mig på jessiejump.blogg.se av någon anledning. Tittade runt lite och såg för det första att hon dissar sjukt mycket, speciellt om folk och vad dom gör och blablabla. Såg även t.ex att hon dissat oskodda ridbyxor, men vet ni vad? Hon själv använder det.



Som ni ser själva, ridbyxorna är inte skodda. Sen såg jag även att hon dissar träns där det är mellanrum mellan sidstyckena och nosgrimman..

Nu var det visserligen inget stort mellanrum men det var ändå ett mellanrum.


2 kommentarer:

  1. Hej! Jag såg på Lisas blogg (ponnyochryttare) att hon skrev ett långt och argt inlägg om hur ni skvallerbloggar skriver en massa "skitsnack" osv. För ett tag sedan då topriders fanns så skrev hon ju att hon höll med linn om att dom skvallerbloggarna som fanns då var tråkiga och inte skrev "riktigt skvaller"?

    Verkar som att hon först ber om att få mer skvaller om sig och sedan så tål hon inte det. Hur ska hon ha det liksom?? Tyvärr så har hon inte kvar det där inlägget där hon skrev att hon håller med linn. tror jag. men jag är 100% säker på att hon skrev så förut.

    dubbelmoral?

    SvaraRadera
  2. I hennes diss om ridbyxorna menar hon alltså att hon inte gillar rutiga oskodda ridbyxor ;) Alltså kombinationen av det :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!