1 feb. 2011

Nhexperten..

Jag var inne på "nhexperten"s blogg av en slump, såg att hon hade gjort samma lista som Jakob ahlquist (collbaz.blogg.se), och hon hade härmat några svar. Försöker hon provocera eller vad handlar det om? Ingen verkar gilla henne om man läser henner kommentarer iaf..






























Den här Nh experten verkar inte så gillad i nuläget. Tror dock att hon provocerar till max. Hon blev dissad av Topriders och många andra. Hon verkar inte ha så mycket vett i hjärnan heller då hon trappar ner på alla.

Tack för tipset Amanda!

1 kommentar:

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!