31 jan. 2011

Dagens bloggtips

Jätte kul att det är så många som skickar in tips! Skicka in hela tiden till frågelådan, kommentarer eller min mail: ponnyskvaller@gmail.com



Dagens bloggtips blev:















































I den här bloggen skriver 15 åriga Frida om hennes ponny Avokado som hon i nu läget fått placeringar lokalt men ska upp i klasserna förhoppningsvis och tävla regionalt. Avokado är en haflinger på 11 år. Frida lägger upp filmer, ridpass, utrustning, åsikter, tips och bilder.


Min åsikt (positivt): Jag tycker bloggen är väldigt organiserad. Kategorier, snygg design, bra skrivet osv. Designen är ett riktigt plus. Det är också roligt att såpas många filmer kommer upp på bloggen. Roliga tips och fina bilder.


Min åsikt (negativt): Kanske lite mer bilder på Frida och Avokado. Mer åsikts inlägg och mer uppdatering med lite längre inlägg. Annars jätte bra!


Var tvungen att lägga upp dessa 2 bilder också.


2008






























2010



























Jätte fin utveckling!


Hennes blogg hittar ni här.

3 kommentarer:

  1. Skriv om nykomlingarna som tagit ett STORT kliv in i bloggvärlden, dressyrfjollorna.blogg.se!

    SvaraRadera
  2. Tips till dig att skriva om! Snart så kommer det att komma ut en ny exklusiv häst & ponny blogg jag kommer att meddela när bloggen är klar! ;)

    SvaraRadera
  3. Hon vann en tävling på min och min kompis blogg :)
    Älskar hästen ;)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!