20 feb. 2011

Bloppis



































Fina ridstövlar från Treadstone i storlek 37. Svarta hoppstövlar med snörning. Då de är för trånga i vaden och för korta så måste jag tyvärr sälja dem. Tyvärr så är den ena dragkedjan och ena snörningen trasig, men det kostar inte mycket att byta ut hos skomakaren.

Kan även tänka mig att byta dem mot andra hoppstövlar i storlek 37/38, svarta och helst med snörning. 
Vid byte kan jag även tänka mig lägga pengar i mellan om dina stövlar är mer värda än mina. 

Pris: 500:- vid snabb affär.



Kontakt: http://www.elinbrikell.blogg.se eller absoluteelin@hotmail.com

2 kommentarer:

  1. Älskar den nya headern och vill tacka till en bra och intressant blogg :)

    SvaraRadera
  2. Du vet att nicholai och de har ridläger/ridskola och Bilbo är uppskriven som ridlägers häst? xD
    ostadkulleridlager.com

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!