28 jan. 2011

Sara Carlsson

Sara Carlsson var på vapencentralen i veckan i Kalmar och fyndade ordentligt. Hennes idé var att köpa några saker som sen skulle säljas. Idag lade hon upp 2 bilder på sakerna hon skulle sälja.

















Hennes idé kommer nog gå igenom. Att sälja det för mindre än originalet men att köpa det billigare än originalet. Hon skriver dock att hon ångrar lite att hon inte behåller Tretornen då hon tycker att dom sitter jätte bra på henne. "Sen kan jag ju inte ha hur många stövlar som helst"

Vad tycker ni? Är det värt att köpa ett par JW byxor eller Tretorn för att sen sälja dom. Jag är väldigt sugen på att köpa byxorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!