28 jan. 2011

Dagens bloggtips

Jätte kul att det är så många som skickar in. Tänk på att jag väljer en varje dag så skicka in tips hela tiden. Går både bra i frågelådan och i dagens bloggtips inlägget.

Dagens bloggtips idag blev:




















I den här bloggen skriver 14 åriga Elvira om hennes liv. Hon har en medryttarhäst som heter Disney och är en d-ponny. Hon skriver också om hennes hund Felicia. Hon skriver om åsikter, vardag, photoshop, läsarfrågor och massa mer!

Min åsikt (positivt): Jag tycker hennes blogg är super fin. Väldigt fin design och jag förstår att hon kan grejen med photoshop. Hennes inlägg är oftast inte korta och det innehåller fina bilder. Hennes utrustnings inlägg är intressanta och helt enkelt har hon en rolig blogg.

Min åsikt (negativt): Jag tycker det ska innehålla mer bilder i inläggen och mer om hennes vardag. Annars en rolig blogg!

Hennes blogg hittar ni här.

3 kommentarer:

  1. Det hade vart kul att läsa om mlishastblogg.blogg.se :)

    SvaraRadera
  2. Hej, du får mer än gärna ha med min blogg som dagens bloggtips. Skriver om min och min ursöta, isabellfärgade ponnys utveckling tillsammans! :D

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!