24 jan. 2011

Lurade

I förmiddags skrev Ingrid om att det har kommit en ny färg inom tretorn. Hon hade sökt på google och hittade den här bilden:



























Men där blev hon lite lurad av google. För om jag inte minns fel har Johanna Grant lurat oss ordentligt för något år sedan.. Hon redigerade bilden i photoshop och sa att hon hade köpt ett par nya tretorn med en ny färg, men självklart berättade hon det efteråt! Så där blev du nog lite lurad Ingrid + dressyrmupparnas läsare.. IGEN

Här hittar ni inlägg Johanna skrev.
http://johannagrant.shapemeup.se/2010/08/27/tretorn-advance/
http://johannagrant.shapemeup.se/2010/08/27/haha-jag-ger-mig-xd/

2 kommentarer:

  1. Det var faktiskt i somras/höstas hon gjorde det, när hon köpt sina röda tretorn. :)

    SvaraRadera
  2. det finns limegröna tretorn, min kompis har.. ?

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!