20 jan. 2011

Linn Olsson

Det här året är det sista året Linn ska ha Winnetoo(jag har fortfarande inte fattat riktigt EXAKT varför hon säljer honom eftersom Linn bara fyller 16 det här året). Det har varit självklart för henne att skaffa storhäst. Som ni ser i det här inlägget. Läs hennes svar så förstår ni. Men har hon börjat tveka nu? Här skriver hon i 10 saker ni inte visste om mig: " jag vet inte om jag ska ha stor häst...eller inte."

Jag vill inte att Winnetoo ska till en annan ryttare. Dom passar bra tillsammans.

Tack Emma för skvallret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!