21 jan. 2011

:(

Ni som läser Sara Carlssons blogg läste säkert också det här. Så här skrev Sara
"Vila i frid 
Beklagar sorgen och tänker på dig :( <3
Tröstkramar i mängder" 

Eftersom jag tittar in på ponyfocus ibland (den som Carina och Carro driver) så hittade jag också det här. "men just nu har jag begravt mig i sorg och har ingen lust allas att sitta och blöta ner mitt tangentbord.."
och
"Sen kl 10 väckte mamma mig så snackade vi. Eller ja jag kunde knappt prata.. Bara grät och grät. Ja herregud känns som att jag aldrig mer kommer kunna le. Men nu har jag i alla fall gjort allt jag kan, nu är det bara turen som ska följa med också... Kommer nog försöka bli gladare tills imon så jag kan blogga."

Det var Carro som hade skrivit detta. Jag hoppas det löser sig!

1 kommentar:

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!