24 jan. 2011

Coolt?

Tittade runt på Sofia Gennes bilddagbok och hittade en riktig cool bild!




























Som ni ser så är det Sofia nedan och en annan ryttare ovan. Såhär skriver Genne:
Hahaha, jag & emmie började skratta så lika dessa bilder var, och så just vi två!

Bilderna är tagna från olika tävlingar, men på samma ställe, samma program, nästan exakt samma punkt, likadana färger på hästarna, likadan utrustning nästan, ah alltså kopia! De ända är ju att Martijn gör en bättre ökning haha!

GRYMT <3



Jätte coolt tycker jag! Martijn går ju dock bättre, men det kan ju vara för att Sofia är en duktig ryttare?
absolutgenne@bdb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!